18 Haziran 2007 Pazartesi

HOŞ GELDİM, İYİ Kİ GELDİM :)

Ben geldim, yepyeni bir adrese geldim, yenilenmeye geldim, umudum olsun diye geldim...
İstenmeyen bakışlardan uzkta olmaya geldim.Ve ne olursa olsun ben gitmeyi istemediğim sürece kalmaya geldim...
Paylaşmaya geldim, umut sunmya, sevmeye, duygularımı paylaşmaya geldim.Yazmya geldim, yazdıkça kendimi bulmaya, buldukça O'ndan olmaya geldim.
Satırlardaki paylaşımlardan oluşan dostluklar kurmaya geldim.Sevinç, hüzün, coşku ne kadar duygu varsa hepsini paylaşmaya geldim.
Ben'le barışmaya, ben'i sevmeye, ben'i korumaya geldim...
Anlaşılmanın, ortak paydalarda buluştuklarımın olduğunu keşfetmeye geldim.
BEN GELDİM...İyi ki de geldim.
Dilerim bende sonra siz de gelirsiniz buraya, gölgelerden uzakta duru paylaşımlarımız olur yüzümüzde bir tebessüm oluşturan umarım.
Hepiniz umarım uğrarın buraya, geride kalan kimse kalmasın bizden eski sayfalarda...

7 yorum:

ebr dedi ki...

hoşgeldin. en az pembe kadar okunacak inşaallah.
burayı okuyamayacak olanlarında Allah müstehakını versin.

almina dedi ki...

İlk sen geldin :).Hoş geldin, burda daha güzel oalcak herşey istemediklerimiz bizi gözetliyor olmayacak

Adsız dedi ki...

seni burda kimsecikler bulamaz artık=)güwendesinn=)pembedenizi unutmucas tabiki ama burda seni hiç bırakmıcas..hep arkandayıs..cnm sevcan ablamm=)

Adsız dedi ki...

cidden hoşgeldin=)artık milleti takma salla..ztn burda bulamas seni.yeter hrks için üzldün..tatilin tadını çıkar bnce..yeni bloğunda hep arkandayız..her yazında bizi bulcaksın=)

almina dedi ki...

serap;hoş geldin, mutlu oluyroum gelenleri görünce ve umutlanıyorum eskiyi artamayacak burası da diye
Yoshy;sen de hoş geldin iyi ki geldiniz :)

Adsız dedi ki...

tabi aratmıcak sevcan ablacım 1 seneden fazla zmn geçti her adını duydunda ağlamanı istemiyoruz bizzz....senn üzgün oldunu görünce bisde üsülüyoruz...bisim üsülmememiz için sende mutlu ol...yha sevcan abla anlamıyorum millet seni takmazken sen neden milleti takıyon... yha biraz kötü olmayı ören bn sana ders vercem :P sen merk etme:d bnm web sayfam dil ama girin ve üye olun sevcan abla özellikle sen

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Sen geldin. İyi ki geldin. Hoşgeldin... :) Ben sizden sonra geldim bu âleme ama olsun :)