20 Haziran 2007 Çarşamba

Kimler gelmiş :)

Aman da aman kimler gelmiş benim sayfama.Benim olduğum bir blogta benim elma şekerimden nasıl söz edilmezmiş.Hoşgeldin teyzecim, burası bizim yeni mekanımız, renkelrimiz biraz daha aydınlık tabi hayallerimiz ve umutlarımız da.
Elimde olsa resimlere can verir sımsıkı sarardım kollarımla seni.Ne çok özledim teyzecim ben seni ya.O kadar yol geliyorum birlikte oyun oynuyoruz, sen bana sofradaki herşeyden ellerinle yediriyorsun, parka gidiyoruz salıncakta sallanıyoruz sonra ben seni uyutuyorum ve geri dönüyorum.Kapıdan çıktığım anda başlıyorum özlemeye seni.Sanki günlerdir görmemişim gibi yani.
Biliyor musun itiraf ediyorum burdan her gelişimde daha da büyümüş oluyorsun sen.Aramızda özel paylaşımlar oluyor artık ve ben anlıyorum ki sen aramızdaki bağı fark ediyorsun.Bir bilsen nasıl mutlu oluyorum bunlara.
Balım benim, söz veriyorum sana ömrümün sonuna kadar hep yanında olacağım.
Rabbim seni korusun, gönül yangınlarından uzak tutsun ve aydınlık eylesin geleceğini.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

zeynep böyle bir arşivi olduğu için çok şanslı bir çocuk. dolayısıyla senin gibi bir teyzesi olduğu için.
zeynepçiğim Allah ömür verirse birgün bütün bu yazılanları tek tek okuyacaksın ve teyzenin değerini o zaman çok daha iyi anlayacaksın.

Adsız dedi ki...

yha herşeyinden belli onu çok sevdiğin...sevilmicek gbi biri dilki o şeker yha... dünya tatlısı maşallah..aman bi yürüyüşü,bi oynayışı var dillere destan...=)cnm bnm yha senden çok özledim sevcan abla hııh:D işte en çok bn özledim.... sen teyzoşusun bnden çok gördün onu :(


allah bol ömür versin hep birlikte olalım;)

Adsız dedi ki...

sevcan abla zeynepte çok tatlı seninde onu sevdiğin heryanından belli