29 Haziran 2007 Cuma

KUŞLAR


Çocukluğumdan miras kalan saf, iyiliklerin varlığını kabul edip kötülüğü algılamaya kapalı bir yanım vardır benim.Güçlü duruşumu engelleyen, kendimi korumamı güçleştiren sırçadan bir parçam.Savaşları, öfkeyi, kini, incitmeyi, yalanı,intikamı kabullenemeyen  bir tarafım vardır.

Hüzünlere teslim etmişliğim yüreğimi hep o yanımdanır benim.Şimdi, içimde eskiden kalma kırgınlıkları bir bir atsam dışarı.''Geçti gitti işte '' desem ve finalde bile o saf tarafımla sadece savaş alanına çıktığımla övünsem.  
''Öfkeden uzak tutarak kurdum son cümlemi de desem'' ve kurtarsam sonsuza kadar omuzlarımı yer çekimi kuvvetinden.

Şimdi ben hafifletmişken yüreğimi umut tohumlarımın sevincini kuşlarla paylaşsam.Sizin kadar hafifim işte ben de desem.Anlatsam uzun uzun kalbin esaretten kurtuluş öyküsünü.Çok az kaldı ben de sizin kadar yakın olacağım göğe desem.Kanat çırpmalarını izlesem sonra onların ve gözlerim göğe yönelse...

Sen'i hangi kelimelere sığdırsam ki ben.Sadece şunu bil her kuşların biraraya gelmesini kıskanırım ben çünkü bilirim ki o anda SEN onlardasın oysa bendeki SEN hep masiva arasında.



Kurtar esaretten kalbimi!

5 yorum:

Adsız dedi ki...

teşekkürler,
(deftere bağlantı verdiğiniz için)
çalışmalarınızda sonsuz başarı dileklerimizle.

selamlar
defter

almina dedi ki...

defter;
rica ederim,defter hayatımıza güzellik katanlardan, emeğiniz için teşekkürler.

Adsız dedi ki...

imtihan, herşey sadece bir imtihan. bütün yaşadıkların bir imtihan. tabi ki herşey geçecek, bitecek. ve buna çok az kaldı.

Adsız dedi ki...

bnde ebru ablaya katılıyorum sevcan ablacım..herşey en kısa zamnda gelip geçecek...bak görüceksin o zmn belkide geçmişe bakıp gülüceksin

Adsız dedi ki...

sevcan abla herşeyi zamana bırak hepsi geçip gider