12 Eylül 2007 Çarşamba

BİR TANEME

Balım benim, neşe kaynağım,akıl küpüm, yüz güldürenim, yaramazlıktan iflahımı kesenim,uğur böceğim, küçük İzauram.
Teyzecim hiçbir anını kaçırmak istemeyen ben şimdi yüzüne hasret.Ne vardı o kadar uzaklara gidecek.Malatya'nın bir türküsünü bilirdim ben bir de kayısısını, ondan belki sevimli gelirdi bu şehir bana.Şimdi Malatya sadece hasreti anlatıyor bana, hasret ki yürekte sızıya sebeptir hep.
Bazen öyle çok özlüyorum ki seni kuş olup uçasım geliyor, bir kerecik sarılsam, öpüp koklasam yüreğim hafifler sanıyorum.
Annenden alıyorum haberlerini, her gün soruyorum günlük keşiflerini , marifetlerini.Lügatine yeni kelimeler eklenmiş bu ara .Bahçede oynayan abilerin topları peşine koşuyormuşsun.Dışarı çıktığında yürümek fiili ortadan kalkıyormuş senin için, yerini koşmak alıyormuş.
Ekonomik dengelerim alt üst oldu varlığından haberdar olduğum günden beri.Bu ayrılık bir ekonomik dengelerime yarayacak diye düşünmüştüm ama yanıldım.Mağza vitrinlerinde hala gözlerim hep alıyorum cici bulduklarımı; geldiğinde hepsini birden veririm sana.
Sen yakınımda olsan biliyorum ben daha az incinecek yüreğim.Hüzünlerim az sevinçlerim çok olacak...
ÖZLEM;
Ne çok çeşidin varmış meğer senin. Her biri ayrı bir yürek acısı.Ve sen ne cömertmişsin meğer bana uğrama konusunda.Sitem sanma sakın bu satrıları.Uğradığın kaç yürek hakkını verebildi ki senin?Ben gelişlerinin hakkını sonuna kadar verenlerdenim, hoşnutsun sen bendeki misafirliğinden.Ama unutma ziyaretin kısa olanı makbuldür.
Vuslatın güzelliği özlemin derinliği ile doğru orantılıdır.Teyzecim, gün sayıyorum kucaklamak için seni ve o günü düşünmek bile yüzümde tebessüme neden oluyor.Çabuk geçsin günler, takvimler hızlı aksın gitsin.Ve gelsin bizim vuslat günümüz...
SENİ SEVİYORUM.


Ramazan,özlem duyduğumuz aylardan.İçinde binlerce sır dolu anı barındıran ay.Arınmışlığın hafifliğini yaşayabilmek duasıyla...

15 yorum:

Adsız dedi ki...

ilk yorum benden..

almina dedi ki...

murat papak;
Teşekkür ederim :).

Selen dedi ki...

Ah Ozlem Ah.........O Ozlem olmasaydi ne olurdu sanki hayatlarimizda.Bende burada arkadaslarimin ailemin ozlemiyle yaniyorum.Yegenine insallah cok cabuk kavusursun.Dusunsene bir otobuse atlayip gelecekler daha uzaklarda olan beni dusun de sakin uzulme arkadasim sen.

Adsız dedi ki...

şu anın kıymetini bilelim bence de.
elimizdekiler gidince ah vah etmek boşuna. şu an elmizde olanları da bir gün yitirebiliriz, mesela beni:)))
ölüm olmadıktan sonra herşey katlanılabilir.
herşeye hamd olsun.

almina dedi ki...

Selen'den seçmeler;
Canım anlıyorum sen.Ben de anneannemden ayrıldığımda bir otobüse atlayaıp gidememenin ne olduğunu çok iyi anladım.Şimdi arada bir sınır engelimiz yok, yani bırkaç günlük boşluk bulduğum an atlayıp giderim ben.
Sen de gelecek yazı düşün ve paylaşacaklarınız yüzünde tebessüm oluştursun.

almina dedi ki...

ebr;
Yafrum benim, kaç kişiyle söze gerek kalmadan bir anlık bakışla dünyaları anlatabilirim ki ben.
Seni seviyorum :).

iDeA dedi ki...

Her akan zamanın bir telifisi olmayabilir yaşamda.Giden geri gelmeyebilir.Belki çok özleriz giden günleri gelecek günlerden habersiz bir şekilde.Yada herşey bittikten sonra anlarız değerini bazı şeylerin.Belkide bitti sandığımız şeylerin.Ama şu kısa yaşantımızda bilmeliyiz birbirimizin değerini.Sevmeliyiz ve sevdiğimizi dile getirmeliyiz.Ben bunları düşündüm yazınızdan sonra.saygılar...

iDeA dedi ki...

Yani en azından bana bunları hatırlatıınız...

almina dedi ki...

murat;
Haklısın sevdiklerimizin değerini onlar yanımızdayken bilmeliyiz.Ama Zeyenp yanımdayken de kıymetini bildiklerimdendi benim.
Mesafe girince araya sadece sevginin boyutunu daha net görüyor insan.EE ne demişler SEVGİNİN TARTISI ÖZLEMDİR.

Adsız dedi ki...

hayat sevdiklerimizin ve sevmediklerimizin değerini tartmamız için bize verilen en güzel şey.gideni geri getirmek bazen zor olsada gelene buyur etmek ve elimizdekilerin farkına varıp onlara sımsıkı sarılmak işte en mükemmel davranış.hayatı geçiştirmeden sevip sevilmek umuduyla....ben hayattan bunları öğrendim oyüzden böyle bir yorum yazdım...:)

iDeA dedi ki...

Birde şöyle bir söz vardı.aklımda kalmış.Uzaklar küçük sevgileri söndürür.Büyükleri ise yüceltir.Tıpkı rüzgarın mumu sondurup alevi yucelttiği gibi...aklımda kalmış işte:)

Adsız dedi ki...

ayy çok özeldin dimi küçük yeğenini:)çok tatlı yha:)

almina dedi ki...

nesli;
Hayattan güzel şeyler öğrenmişsin sen :).Hep koru doğru bildiklerini.
sevgilerle

almina dedi ki...

murat;
Hatıra defterimde okudum ilk bu sözü.Mezuniyet yılımda yazmıştı arkadaşım, içime su serpilmişti :).
Hala görüşüyoruz onunla.

almina dedi ki...

yasmn;
Benim için baldan hatta çikolatadan daha tatlıdır o :)