17 Eylül 2007 Pazartesi

Ne olur yağmur yağsın...



Uzun bir aradan sonra yeni döneme yoğun bir tempoyla başladım.Ders programımı görünce şaşırdım biraz, çok tatil yaptığımı anlamış olacaklar tek bir boşluk yok programımda.
Hiç girrmediğim kadar çok sınıfın dersine giriyorum, kafam karışıyor nerde ne anlattım :).Sağ elden yardım almalı (tam 10 farklı sınıfın uc farklı dersıne gıryorum ben bu yıl) nerde ne konuşulmuştu yazmalı.Sınıfımı sevdim, galiba onlar da beni.Güzel iş bizimkisi, gönlünü tepe tepe kullandığın...
Okul çıkışı arkadaşıma gitim yıl içinde yapacaklarımızı programlamak için, sanırım ev kuşu hayali gene suya düştü.Yapılacak çok şeyimiz var hala...
Otobüse bindim eve dönüşte.Tekerlekerin hızına eşlik etti gözlerim, camdan hızla akıp giden manzarayı seyrettim.Görmeseydim keşke gördüklerimi o zaman yağmurun yağmasını bu kadar çok istemezdim.Gördüm ve keşke dedim;
Şimdi gelsen iliklerimize kadar ıslatsan bizi ve arındırsan hatalarımızdan.Sonra kalplerimize nüfuz etsen taşlaşmış kalplerimize çarpıp gitmesen.Dirensen ve bir yol bulsan, sızssan yavaşça içeri.Bir yumuşaklık gelse kalperimize, bu günlerde yağan rahmet yağmurunu fark etse alıcılarımız.
Ve gökyüzüne açılsa avuçlarımız, gönülden istesek, kendimiz için istediğimizi ötekiler için de istesek.Öyle çok istesek ki yağmur, ille de yağmur yağmalı dedirtecek manzaralara sebep olan kalmasa hiç...

46 yorum:

Adsız dedi ki...

yeni döneminiz hayırlı olsun sevcan hocam

Adsız dedi ki...

beklenen yazını yayınlamışsın.
bende çok mutluyum okul açıldığı için, öğrencilerimi çok seviyorum. hatta onlarsız hayat düşünemiyorum artık. Allah hepsine hidayet versin inşaallah.

dilbeste dedi ki...

sonbaharda yağan yağmurların etrafı temizleyip arındırdığı gibi Ramazan günlerinin bereketiyle bütün kötülükler rahmet dalgasıyla temizlensin inş.hava da rahmet var,bereket var,ışıl ışıl gözlerle bakan öğrencilerin sevinç gözyaşları var.onların minik kalpleri sevgiyle çoşsun diye değil mi bütün bu koşturmalar.gerisiboş.sırf LEYLA'yı bulmak içindir yola çıkışımız.gayretleri gören güzellik sultanı bizi de görecektir inşallah.hep beraber...

dilbeste dedi ki...

yeni dönemimiz hayırlı olsun.bu yolda süvari olmak da var.geri de kalıp da koşturanları görmek de...

Adsız dedi ki...

yeni döneminiz hayırlı olsun:)şimdi düşünüyorum da keşke okul hiç bitmeseydi ve sizin öğrenciniz olabilseydim.sizi hiç görmedim,bilmiyorum ama kalbimde sizinle ilgili çok güzel duygular olduğu kesin...

Selen dedi ki...

Sana cok guzel bir donem diliyorum canim.Biraz yogun gibi gorunuyor onca sinifin dersi ama sen nasilsa becerirsin.
Yagmur,yagmur...Bende burada ne olur Allahim azicik gunes ciksin ki icimi isitsin diye dua ediyorum cunku hep yagmur hep yagmur var:))

almina dedi ki...

isimsiz;
tsk ederim

almina dedi ki...

ebr,aslında okulun açılışından çok yoldaki manzara etkiledi beni .
Ama evet okul çok güzel, iyi ki öğretmenlik mesleğini seçmişiz :)

almina dedi ki...

dilbeste;
Satırlarındaki derin anlamlar kendimi sorgulamama neden oluyor.Dilerim h ayat geçirebiliriz onları.

almina dedi ki...

Nesli,
Belki inanmayacaksın ama sana son yazdığım yorumda bi gün buluşsak mı diyecektim.Kalp kalbe karşıdır.

almina dedi ki...

Selen'den seçmeler;
Canım okuldayım şimdi satırlarını okuyunca cesaret buldum .Üstesinden gelirim inş dediğin gibi.Yağmur iyidir ya eline sıcak bir fıncan kahve al bi de battaniye güzel hayallere dal :).
Sevgilerle

Adsız dedi ki...

bu sayfada ki arkadaşlarla aynı ülkede yaşamıyorum galiba okulun neresi güzel ya
en güzel okul bizim okuldur o bile yeterince sıkıcıydı kızlar olmasa çekilmezdi valla
bide bitmek tükenmek bilmeyen bayan hoca kaprisleri ayy dönmeyim lütfen

Adsız dedi ki...

bu sayfada ki arkadaşlarla aynı ülkede yaşamıyorum galiba okulun neresi güzel ya
en güzel okul bizim okuldur o bile yeterince sıkıcıydı kızlar olmasa çekilmezdi valla
bide bitmek tükenmek bilmeyen bayan hoca kaprisleri ayy dönmeyim lütfen

Adsız dedi ki...

okul yıllarımı aradığımı pek söyleyemem doğrusu..isimsize katılıyorum..yani insan bazen yad eder ama arar mı? kendi özelimde yok ben aramam..kalsın tşkler..bayan hoca kaprislerine gelince haklılık oranı yükseliyor isimsizin..

Adsız dedi ki...

murat papak katılmana sevindim tek olmadığımı biliyorumda burda tek kalabilirdim
bide ben güzel ders anlatan bayan hocada görmedim
oturup evde yemek yapmaları çok daha hayırlı diye düşünüyorum
vatana millete daha yararlı olurdu

almina dedi ki...

kubra;
Senin adına çok üzüzldüm.Çok iyi bayan hocalarım oldu benim örnek aldığım.
Evde yemek yapmayla sınırlı olmayacak kadar himmeti geniş bayanlar var.El uzattıkları da bir sürü gönüller.
Öğretmenlik benim yaşamla en kuvvetli bağım.Dilerim hakkını vererek yapabilirim bu mesleği.

almina dedi ki...

kübra;
Bu arada aynı ülkede yaşamıyorsak bile su anda aynı sehrın gokyuzunu paylasıyoruz ne de olsa di mi?

Adsız dedi ki...

arkadaslar kübraya bütün bütün haksızlık etmeyelim dile getirdiği şeyler arasında çok ciddi çok çarpıcı ve çok haklı olduğu durumlar var..hakkı teslim edelim ..isabetsiz olduğu konular da vardır herkesin olduğu gibi..

Adsız dedi ki...

savunucaksan savun savunmayacaksan benimle ilgili yorum yazma yuvarlak laflardan hoslanmam tavrın neyse acıkca sole
isabetsiz oldugum konularıda merak ettim isabetlilerini sen yaz

Adsız dedi ki...

kubra belirli bir isabetsizlikten bahsetmedim..hatta serdettiğin fikirlere de %100 varan oranlarla katılıyorum..lakin şunu söylemek istedim insan her zaman isabet edemez..

Adsız dedi ki...

inanırım tabi ki de hocam niçin inanmayayım:)inşallah Allah nasip ederse bigün buluşuruz dilerim:):):)

Eski dedi ki...

yenii eğitim yılınız hayırlı olsunn .. öğretmenmişsinizz yeni farkettim ne güzell :)

Adsız dedi ki...

nevv; senin kaderin gerçekten mühürlü mü? öyle yaygın bir söylenti var da..

Adsız dedi ki...

Hayatımda en çok iz bırakan bayan hocalarımdır. şu anda bulunduğum noktayı ve hayallerimin büyük bir kısmına ulaşabilmiş olmayı onlara borçluyum. ilgililere duyurulur.
Anonymous

dilbeste dedi ki...

yola düşenlerin ardından gidip çiğerparesini bırakan Leylaları gördüm ben.öğrenci sevdasıyla gözlerine uyku girmeyen nice eğitim gönüllülerine haksızlık etmeyelim.birinin eline diken batsa yavrusundan farksızdır onun için.annelik gibi öğretmenlik de Allahın rahman isminin tecellisidir bence

Adsız dedi ki...

dilbeste dilruba..vs gibi sondönem isimlerini yadırgamakla beraber hoş bulduğumu da belirtmek isterim..bu tür isimler insanlara verilebildiği gibi restaurantlara da verilebilmekte..bütün bunların yağmurla ne ilgisi var diyecek olursanız birgün yağmur yağdığında adamın biri: dışarda öyle bekleme oğlum koş dilruba restauranta demişti bana

Adsız dedi ki...

evet çok güzeldir dilruba restaurant bol anılarım var orayla ve çevresiyle ilgili
lise son sınıfta okul yerine orayı mesken tutmuştuk ne günlerdi... ayy yaşlandığımı hiissettim

Adsız dedi ki...

kübra biz seninle dilruba da karşılaştık mı acaba? sen de mi yağmurdan kaçarken oraya sığınmıştın?:)

Adsız dedi ki...

karşılaşmışızdır buyuk ihtimal

almina dedi ki...

nnevv;
Çok teşekkür ederim.
Dilerim eski sağlığına kavuşmuşsundur.

almina dedi ki...

nesli;
Bir iftar yemeğine buluşabilsek güzel olur bence ?

Adsız dedi ki...

bence blog sahibi herkeşe iftar ısmarlasın:)

Adsız dedi ki...

blog sahibi duymamazlıktan gelme

almina dedi ki...

Murat Papak;
Güzel fikir valla.Yemekler benden maliyeti senden olsun ama :).

almina dedi ki...

Bi de dilruba restoranı ayarlayamazssam hayatta baska yerde vermem iftarı :)

Adsız dedi ki...

yaw almina tipik bi göçmen kurnazlığı bu:)

almina dedi ki...

Ne kurnazlığı ya :).
Para fakiri gönül zengiyiz de ondan öyle yapıyoruz işte

almina dedi ki...

nesli;
Yetiş ya bi iftar dedim bak başıma neler geldi.Bir an önce halledelim şu buluşma işini.

Adsız dedi ki...

bensiz iftar mı veriyorsunuz aşk olsun ben dilrubayı iyi bilirim rehberlik ederim

almina dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
almina dedi ki...

Çok özür diliyorum da kırk yorum olmuş, kırkbirinciyi yazmak için sadece girdim.
Kırkbir kere maşallah size ve hayal gücünüze valla.Blog yazısını foruma dönüştüren bi biz varız herhalde :)

almina dedi ki...

Kubra;Tabi sensiz iftar :).Sen bi konu atarsın şimdi ortaya sahuru da orda yapmak zorunda kalırız.Ama sen ısmarlayacaksan blogça dilruba ya gidebiliriz.Sen rehberlik yaparsın biz de mübarek ayda sevap kazanmana vesile oluruz.

Adsız dedi ki...

ne demek alminacım ısmarlarım tabi ki sizin kadar maaş almıyorum ama ısmarlarım
ama ben senin bu mubarek ay da sevap kazanmana engel olmayım ev sahibi sensin nihayetinde
ortaya konu atmaya gelincede ben atmasam da benim oldugum yer bereketlidir hiç bu kadar yorum almış mıydın :)

almina dedi ki...

Yani burası hiç forum yerine dönüşmemişti bundan önce.
Forum linki mi eklesem ne?

Adsız dedi ki...

ben kübrasız iftara gitmem bu böyle biline..

Adsız dedi ki...

duygularımız karşılıklı bende sensiz gitmeme ya