15 Ekim 2007 Pazartesi

muamma



Kendimi hayal kırıklığına uğrattığım kadar kimseyi hayal kırıklığına uğratmıyorumdur herhalde.En gerçek kılamadığım sözleri kendime, en uygulayamadığım kararları da kendime ben aldırıyorum gene.Her hatamı fark ettiğimde saatlerce kendimi ben hırpalayaıp, pişmanlıkla kendimi yiyip bitiren de benim.Rotamı melekler üstü menizllere ayarlayan benim, bir anda aşağıların da aşağısına kendimi indiren gene ben.İnişin kalpteki sızından sonra, göklere kanatlanan gene benim.
Kalbimi kırılmaya müsait hale getiren ben, başkalarının densizliklerinden incinen gene ben.Aynı noktadan kırılabilen gene ben...
Yapmam gereknleri bilen ben, kırgınlık nedenlerimi bilen ben, durmam gerken çizgiyi bilen ben ama bir türlü yapılması gerekeni yapmayan gene benim.
Kendimle savaşım en büyük mücadelem.Yenilen fakat bir türlü yenemeyen gene ben.
Yeni bir gün ya şimdi, yeni kararlar aldım ben yine :).Kim bilir yenerim belki birgün kendimi ben ...

6 yorum:

NESLİ dedi ki...

kesinlikle öyle hocam.bende hep yenilirim yenmeye alışamadığım,alıştıramadığım için kendimi.hep kırılırım,başkaları uğruna.ama olsun derim her seferinde sonlarda olsun.bana göre böyle kazanırım yaşam mücadelesini zamanla belki yaralarımla,belki de kırgınlıklarımla.....sevgilerimle......

H2o dedi ki...

sevgili almina, tecrübe dediğimiz şey, insanın hayatta yediği kazıkların toplamıymış aslında, biraz kaba oldu belki ama ne yazıkki gerçek.
bi çoğuda başkalarının değil, kendi kendimize ettiklerimizdir. sen yenilmeye devam et, öğreneceğimiz çok şey var. hiç değilse kendim ettim kendim buldum dersin..
kırılsada, bozulsada, bazen hata yapsada yüreğine güvenmeye devam et...
çünkü böyle çıkıyor hayatın tadı. keşke dememek için içimizdeki arsız çocuğa, ağaçlara tırmanıp dizlerini kanatma şansı vermeliyiz...

almina dedi ki...

nesli;
Yapılanı O2nun için yapıyor olsak aslında yüreğimizi kırılmaktan koruyabiliriz.Beklenti yalnızca O'ndan olunca, kırgınlık da gönülden uzak olabiliyor...

almina dedi ki...

S E D A İ S T A N;
Yüreğim egemenlik kurmuş tüm benliğime ve ne mümkün söz geçirmek ona.Kıran değil kırılan olmak da şükür gerektir bence.Hakka girmekten kötü ne var ki bu dünyada.

almina dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
almina dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.